lyckorus

Jag kom precis hem från en riktig planerarkväll inför midsommarafton som kommer bli grymt bra! Allt är planerat in i de minsta ;) Över 150 personer är bjudna och de kommer förhoppningsvis bli kanon och det är viktigt att komma ihåg att det är först den till kvarn! Den här dagen blev relativt lugn tills kära lina tog med mig på en romantisk middag på G med kvinnan själv och de tackar jag för :) Vi tog en sväng förbi linn på kikide som firade ett år, fick en massa gratis produkter. Haha alltid lika Underbart ;)




Nu är det exakt nio skoldagar kvar för mig, sen smäller det den femte juni! Imorgon ska det planeras inför min mottagning som kommer ske här hemma för släckt och vänner :)

Om det är något jag kommer sakna otroligt mycket från mina tre år på fryshusets soul-linje är det tiden från alla konserter vi gjort tillsammans, det har verkligen varit värt allt slit och vårt hårda arbete. Kommer sakna alla möjligheter, men det kommer inte ta slut här. Hela sommaren är uppbokad för nya och andra spelningar tack och lov!







Kommentarer
Postat av: Anonym

vem står för musiken på midsommar?

2009-05-24 @ 10:24:03
Postat av: isa

Vem är det som undrar? :)

2009-05-24 @ 13:05:54
URL: http://ryderborn.blogg.se/
Postat av: matilda

Åh det kommer bli så BRAAAAAAAAAA:D

2009-05-24 @ 13:54:48
Postat av: Anonym

en nyfiken respektive! :P

2009-05-26 @ 12:29:19
Postat av: isa

Haha okej.. Den som kommer stå för musiken i stora hela är Alex Ericksson, sen kommer vi själva stå för lite + en öppen scen för de som vill ;) Om nu det dög som svar? :)

2009-05-26 @ 22:16:22
URL: http://ryderborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

duger bra som svar! Är det bara han som ska spela musik eller blir det live framträdanden också?

2009-05-29 @ 14:48:44
Postat av: isa

Det är inte bara han som ska spela, det kommer bli några live framträdanden som vi vet säkert. Sen hoppas vi på att det kommer bli fler som vågar sig upp i rampljuset ;)

2009-05-30 @ 00:53:34
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0