fredag den femtonde maj

Denna vecka har verkligen gått åt till bara plugg. Idag har jag varit nere på staden med min family och käkat lunch på G. Igår var jag på studentskiva som basket, fotboll och skate hade. Innan var vi några tjejer som var på bellas jobb och förfesta lite sen bar det mot skivan där det verkligen var proppat med folk. Lite rund om fötterna och senare blev jag hämtad av min joakim och vi åkte hem, men först en liten donk ;)

Idag är det grillning hos emelie med brudarna som gäller sen får vi se vad den sena kvällen har ett erbjuda :) Snart kommer myran och hämtar mig, så nu ska jag göra mig iordning!










Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din otrolikt snygga klänning ifrån? grymt läcker.

2009-05-16 @ 14:16:34
Postat av: isabelle

Hej du anonyme och tack! ;> Den där klänningen kommer från hm sendan tre veckor tillbaka :)

2009-05-18 @ 19:37:20
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0