utan problem

Som sagt var är jag väldigt dålig på att uppdatera. Det har hänt så sjukt mycket bland annat har vi haft våran allra sista soulkonsert som blev en succé, jag känner mig helnöjd och är glad att det var så många som kom för att titta på mig :) Det var fullsatt och vi körde på som aldrig förr! Jag missade alla mina vänners studentskiva på grund av rep in för konserten och det är jag hemskt ledsen för, men ni hade roligt i alla fall ;) Jag är snart klar med en låt som kommer att komma upp på min myspace när den är klar, och det är förhoppningsvis snart!

Imorgon ska jag, joakim, david, lalla och pappa kolla på revy sen bär det ut mot väddö för lite fest med härskapet ;) Bortsett från alla roligheter har jag en sjuk ångest, varför är en massa olika anledningar som jag inte bör ta här. På utsidan kan man dölja så sjukt mycket att det gör ont. Snart är det helg och jag ska njuta av varenda lediga dag.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag ska på arbetsintervju för ett säljföretag ;)

2009-05-09 @ 11:50:16
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0