tingelingo

Yepp nu är det inte långt kvar till midsommar och förberedelserna är stora! Vi kommer bli många otroligt många vilket gör de hela ännu roligare ;) Vi är ett bra team ( jag, jocke, david, lalla, matilda, wille, amanda och sampa) vilket underlättar en hel del. Ikväll blir det ett litet möte för diverse ting.

Igår var jag med mina soulbrudar mitt ute på landet, vi åt och drack i mängder, prata om allt mellan himmel och jord och körde en massa roliga lekar. Vi kom inte i säng förens sent men vi gick upp i tid ändå i morse för att äta en supergod frukost. Kom till nt på eftermiddagen, tog en dusch sen träffade jag lina, emma och linni en sväng på stan för att sedan möta upp J och hans vänner för att bli bjuden på middag på G ;) 



Om en liten förfrågan om jag kan svara på detta av en som komenterat. Tänkte jag nu svara på det ;P

Hello:) kan du inte göra en liten sminkguide? alltså vad du använder för smink å vart du köper det och hur du fixar ögonbrynen osv?:) om du vill förstås, sköt om dig.

Min lilla sminkguide är inte svår alls, enligt mig gäller det bara att hitta rätt smink och färg som man trivs i. Jag använder id foundation och rouge som inne håller mineraler och är otrligt bra för huden vilket märks. Det är inte heltäckande men det gör inget enligt mig, för det värsta jag vet är att ha flytande kladdig fondation och därför är id perfekt för mig viserligen svindyrt men tro mig det är de värt, jag har nyligen köppt nytt smink och innan dess använde jag de tidigare id-sminket ett helt år innan det tog slut :) Man kan köpa ett helt startkitt med borstar, fondation och rouge för ett någerlunda "bra" pris.

Mascaran som jag använder är lancomé hypnose som jag gillar skarpt, tyvärr är den också svin dyr men även den är värt sitt pris.

Ögonbrynen har jag bara noppat som jag vill ha dem, och fyller i med en mörk ögonbryns penna från lancomé

Det jag menar är inte att man måste ha dyrt smink man kan verkligen hitta billigt och bra smink. Men jag har verkligen hittat mitt rätta och tyvärr var det väldigt dyrt men för mig är det värt det hela :) Hoppas att du fått något vettigt svar på din fråga ;) Tack och hej för mig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0