blanddetbästaihelamittliv

TRO mig när jag säger att det var den bästa dagen i hela mitt liv! Det går inte att beskriva med ord hur bra och lyckad hela min helg har varit. Med förväntningar kom min student och allt blev bara ännu bättre! Tack allesammans för att ni kom och gjorde min dag till ett minne för livet. Snart är det fler av mina vänners tur och då kommer ni förstå vad jag menar :)

Helt otroligt att jag mår hur bra som helst efter denna helg inte ett spår bakis, Full i 19 timmar och 45 minuter. Haha rekord för min del ;) De sista gästerna gick vid tre tiden, men inte gick vi och la oss för de nej vi var vakna till fem, sen vaknade jag pigg och glad som en nötkärna klockan tio, sen var det bara på´t igen ;)

Här kommer en drös med bilder som är snodda, så det kommer komma mer med tiden.
















Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så jäääävla snygg bejbe

2009-06-07 @ 21:55:38
URL: http://[email protected]
Postat av: emma langetz

Det var helt underbart att se dig på din studentdag! Det kommer att gå så jävla bra för dig i livet, men det vet du redan :) <3 STORT grattis igen. :)

2009-06-08 @ 18:19:03
Postat av: isa

Tack tusen Tack mina babes! Ni är bara helt underbara!

2009-06-08 @ 23:21:07
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0