snask

Med leendet på läpparna har dessa dagar passerat väldigt fort och jag lever fortfarande på min student! Inget vidare väder idag, men jag måste ner på staden och göra ärenden. Imorse var jag och lämnade pluttarna på dagis, alltid lika mysigt att  vara med dom. Jag slutar aldrig förvånas över neias ordföråd, exempelvis
- Gud vad skönt det är att gå på en morgonpromenad i friska luften, och få röra på benen lite, fast väderet är inte så roligt idag isa. haha! Observera att hon bara är fyra år.
Ikväll har vi (jag, lalla och joakim) en liten spelning på Roslagskolans bal, ska bli riktigt kul :) Får se vad som sker senare på kvällen. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen en fika på byn med J.




Ps matilda idag blir det en nyttig dag för min del, om de nu är möjligt, haha! Ds

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha good luck!!

2009-06-10 @ 19:53:48
URL: http://michaelronneborg.blogg.se/
Postat av: matti

snask snask mera snask, ät du det så blir du fnask. hoppsan

2009-06-11 @ 13:19:37
Postat av: isa

Haha matti då! Michan de gick inge bra alls haha!

2009-06-11 @ 14:52:58
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0