nöjdast

Jag är så sjukt nöjd över hela helgen men framför allt midsommarafton som enligt mig inte kunde ha blivit så mycket bättre! Vi gjorde ett bra jobb och alla verkar glada och nöjda med hela firandet av midsommar och det värmer verkligen :) Efter några timmars städande var det dags att börja om på nytt men den gången bar det av till lidö där allt var på topp. Idag är det mer än segt men lika glad för de är jag.

Sommaren har bara börjat och jag känner på mig att den kommer bli superbra, jag känner mig glad och lättad över otroligt mycket vilket gör att jag kommer kunna må mycket bättre än tidigare ;) Nu ska jag krypa ner i sängen med J. En sak till, jag tror på ödet.

En blid från midsommar snodd från fb


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt kul var det! Gört om nästa år!

2009-06-23 @ 20:07:35
Postat av: Jenkan

Det va grymt :D

2009-06-29 @ 18:20:54
Postat av: Johanna

Kommer det inte mer bilder från midsommar??!

2009-06-30 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0