soulkonsert

Som vanligt är det långt mellan gångerna som jag skriver i denna tråkblogg. Jag har varit med om mycket de senaste dagarna i mitt liv, helgen var helt perfekt och jag blev pigg och utvilad tills måndagen kom. Vi i klassen har repat varje dag från tio till fem in för våran soulkonsert, det är något som verkligen tär på krafterna men fan så bra de kommer bli ;>

Idag har jag även blivit klippt av linn då jag ställde upp som "hårmodell" och det är inget jag tackar nej till efter som mitt hår behövde lite styling! Kom hem starx efter halv nio trött och sliten, så joakim fixade lite mat till mig. Underbart gott!

Jag ska även passa på att göra reklam för våran absolut sista soulkonsert som är den 5:e maj i sicklaudde på diselverkstan. Inträde 60 kronor för studerande och 100 kronor för vuxna. Det är absolut prisvärt att komma för det kommer bli grymt! 



här kommer några blider från våran mösspåtagning





Kommentarer
Postat av: bella

Snygga ;)

2009-05-10 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0