de va inte igår inte

Halihalå de var inte igår! Mitt lov tog slut i tisdags och de är hur mycket som helst i skolan just nu. En liten sammanfattning från helgen kanske. I fredags spendaeade jag och lina dagen tillsammans och vi gick till på G för att ta en öl som blev till betydligt fler och mer härliga människor kom och vi käkade även middag där, jag och joakim kom inte hem för en halv elva. På lördagen var det jobb som gällde sen mot kvällen blev det påskmiddag med släkten. På söndag återigen jobb och sen på dagen lyckades jag få gå en timme tidigare för att åka ålandsbåten med joakims släkt för påskmys.

Imorgon har vi våran studentskiva som kommer bli kanoners, jag är taggad ;)Nu är det dags för mig och joakim att mysa med popcorn och läsk ;) Vi sess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0