mösspåtagning på gång

Hallojsan! Igår tog jag mitt mod till att kolla upp hur mina slutbetyg såg ut och det var till min förvåning som jag såg att det var mycket mycket bättre än min förväntan ;> På fredag har vi mösspåtagning och det ska bli kanoners, det är ju knappt att jag fattar att det bara är cirkus sex veckor kvar tills vi tar studenten. Den 5 juni då smäller det vill jag lova, då kommer ni få se mig full och tokigt glad! Vilket slit det har varit alla dessa år, men nu är det bara att ta sig i kragen och ge gärnet inför de sista ynkla veckorna  ;)





Den 27:e kommer dessa fina pinglor hem och då har de varit borta i hela två månader! Jag saknar dem något otroligt men tack och lov är de inte långt kvar nu, och jag vet två gossar som kommer att bli helt överlyckliga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men de låter ju heelt underbart ju, bra att hålla ut ;) Ja, vad gör jag nuförtiden.. söker jobb som halva sverige :P haha, nej men jag pluggar lite och jobbar extra där jag får typ. Tråkigt då jag vill ha ett fast jobb, men men så är läget. men snart är det ju sommar och då spelar deinte så stor roll :) har du något jobb?

2009-04-24 @ 08:34:08
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0