bluemoon

En härlig lördag men dock så kallt de är ute idag. Idag har jag varit med mina syskon heladagen vi tog en sväng på staden. david, noah, neia och jag ska alldeles strax beställa pizza, lite senare kommer hun och då ska vi ellesammans ha en myskväll. Vi får se vad den sena kvällen har att erbjuda kanske att det blir utgång, man vet aldrig ;)

Här kommer två bilder från våran student skiva som vi hade på bluemoonbar, det blev som jag trodde, en favorit i repris det vill säga amy winehouse men dock inte lika bra denna gång för jag skippade alla dessa tatueringar, men det fick duga för kvällen ;) Det var en rikigt lyckad skiva en härlig middag med en bra klass, senare kom några av mina kära vänner och gjorde kvällen ännu mer lyckad, tack för de my, lina, emma, jennifer, bea och älskling! :)



Kommentarer
Postat av: nina

haha haha, bilden längst ner och till vänster sååå snygg!

2009-04-18 @ 17:24:40
Postat av: isa

Haha men jag menar de ;) haha

2009-04-19 @ 19:15:21
URL: http://ryderborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla snygg isa. Klockrent! :) hur är det med dig snuttan, inte långt kvar till studenten nu? :D

2009-04-19 @ 22:25:05
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0